ඔබට වසඟ වූ දෑසක අබිමන්...

ඒ කාලේ මට අවුරුදු 21 යි... කැම්පස් යන්න සූදානම... කවදාවත් තරුණියකට ඇහැ නොගිය මට ඇය වෙත
ඇහැ ගියා... මාස ගනනාවක් හිතේ තියාගෙන ඉඳලා ඉඳලා ඔන්න ඇයගේ කැමත්ත විමසුවා... ඔන්න ඔය කාලයේදී මගේ මුවේ ‍රැව් හුන් ගීයක් තමා මේ... සනත් නන්දසිරිගේ මනස්කාන්තම ගීයක්... රේඩියෝව දැම්මොත් යන්නේම ඔහුගේ "මමනම් ආසයි අහන්න නයනා..." තමයි... සනත්ගේ කොපමණ ලස්සන ගී තිබ්බත්... අහලම බලන්න... ඔබේ වින්දනය සටහන් කරලත් යන්න...
(එතකොට කෝ ඇය..? "පෙර දිනයක මා පෙම්කල යුවතිය මා පුතු නලවනවා...")

ඔබට වසඟ වූ දෑසක අබිමන්, සඟවා විසිතුරු තුරුණු ලයේ...
සුසුම් කුණා‍ටුව ගලා ගියාදෙන්, එය මට සුවයකි කුමාරියේ...

කාලය ඉගිලෙයි මා බැඳි සෙනෙහස, තාමත් රහසකි ඔබට ලඳේ...
පාලු හුදකලා තාපය අතරේ, සතු‍ටු උදානය සිතක ඇඳේ...

ඔබ වෙත ඈ‍ඳෙන සිතිවිලි දැවටී, නිදිබර හදවත අවදි කලා...
මා පැතු ආදර සිහිනය එපමණි, චංචල සිත අද නිහඬ වෙලා...

සිංදුව අහන්න...

3 comments :

  1. download not possible ..?

    ReplyDelete
  2. පට්ටයි මට ගැලපෙනවා නමුත් ඇය මා පුතු නලවන්නෙ නෑ.....

    ReplyDelete
  3. I love this song and heard after for decades....thanks for bringing my memory back

    ReplyDelete

 
Blogger Wordpress Gadgets